Fix och trix

Jag kan inte säga att min vecka är slut fast det är fredag (eller egentligen lördag). Jag jobbar i morgon em då vi har vårkonsert i Björklinge kyrka med våra barngrupper. Fredagen har varit ovanligt bra, jag har fixat och trixat på mitt kontor och fått i ordning på lite mer saker så det börjar kännas riktigt bra. Lådor har monterats och en gardin framför ena dörren har satts upp. Det är två dörrar in i rummet men bara en ska användas. Jag har också fått upp kort på barnen på anslagstavlan och då blev det genast mitt ställe :)
Lunchen tillbringades som dom flesta fredagarna i Skuttunge med bästa sällskapet. En av alla kollegor som får mig att känna mig bra och lyfter mig när det är jobbigt. "Tittade mig omkring och såg ingenting. Kunde andas! Skönt! Får inte fokusera på det som drar ner mig. Är riktigt tacksam för dem som lyfter mig" Är ett litet stycke ur min FB-status i torsdags. Jag trivs otroligt bra på jobbet men det finns saker som tynger mig och då är det skönt att ha en nära vän som man alltid kan ringa eller åka till. Och som vanligt när det är fredag och jag ändå var där så fotade jag nya bilder inne i kyrkan. Golvet börjar läggas i sakrestian så nu börjar man se en vändning. 
Nu ska jag försöka sova, känner att tröttheten kryper på. Killarna sitter nere vid köksbordet och har sällskap av tre killar till. Det är lan på gång. Patrik, Jennifer och Zingo är i stugan. Jag hade också följt med dit om det inte var för att jag ska jobba om några timmar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0