Överfulla minneskort

Efter flera månaders samlande av bilder har jag äntligen tagit mig i kragen. Fyra tvärfulla minneskort har idag blivit tömda på flera hundra bilder. Fattar inte varför jag spar på detta tråkiga jobb i stället för att ta itu med det på en gång när jag varit ut och fotat något. Nu är jag laddad och klar för ett dop den 15 och ett bröllop den 22 augusti. Måste bara bestämma vilket objektiv jag ska använda. Tips någon? Mitt zoom som jag brukar ha när jag fotar innebandy eller mitt 50 mm som är oslagbart när det gäller ljuset. Hmmm Det blir så mycket bättre bilder med 50 mm men det är ju trots allt ett porträttobjektiv. Svårt val.....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ser att jag är lite sent ute... Har ju varit lite flyttbestyr att ta hand om så jag har inte hunnit med datorn riktigt.

Jag skulle ha satt på zoomen till kyrko-bilderna och tagit med 50mm för att ta lite mer uppstyrda bilder före/efter.
Hoppas du har det fint! Kram!

2015-08-15 @ 15:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0