Jag bloggar

Vi pratade om att skriva och att kunna uttrycka sig idag på jobbet. Jag har väldigt svårt att skriva och tycker själv att jag uttrycker mig fel eller konstigt ibland. Men jag bloggar. Facebook i all ära men är det inte ett spel för galleriet mest hela tiden. I fredags och igår hade jag skrivit lite underliga konstiga statusar och vet inte till vem egentligen. Eller det vet jag visst... Ville bara skriva av mig. Har inte tänkt på vem som kan se och läsa. Här i bloggen har jag alla möjligheter att skriva och uttrycka mig fast, Vem läser? Jag vill kanske att någon ska läsa mina konstiga statusar. Jag har fått en att reagera. Kan alla ord. Vet allt som händer. Varför inte ta upp bloggande igen. Igen och igen. Det blev liksom ett stopp efter den 5:e januari. Jag var på gång då men allt stannade. Nu har jag bestämt mig. Jag ska börja blogga, igen. Struntar i vem som läser. Fast jag vill ju att någon ska läsa. 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att du börjar blogga igen, jag har saknat dina små skrivelser. Så jag läser definitivt! Bara så att du vet :-)
Kram!

2015-05-04 @ 10:49:14
Postat av: mamma

Jag läser så klart alla dina bloggar kram.

2015-05-05 @ 07:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0