-11,3

Nu går det neråt igen.
Efter att ha stått helt stilla i fyra (eller är det fem) veckor rör det på sig igen. Jag har nog varit lite slarvig men nu senaste veckan har jag räknat allt jag stoppat i munnen. Det blev en rekordvecka med en viktminskning på 1,3 kilo så nu har jag minskat 11,3 kilo totalt. Känner mig så mycket lättare och rörligare än jag någonsin trodde var möjligt. Om jag orkar hålla ut så ska jag försöka gå ner ytterligare 4-5 kilo. Funkar inte det är jag jättenöjd i alla fall.
Bästa kommentaren fick jag av mamma igår: Men Veronica, du har ju en hals!  Hahaha, min tokiga mamma <3

Kommentarer
Postat av: Ingela

Heja dig! Jättebra jobbat!
Kram!/I

2014-09-16 @ 17:35:46
Postat av: Veronica

Tack Ingela för hejaropen!
Kram

2014-09-17 @ 15:18:28
Postat av: Sabina

Heja dig😃 Du är bäst👍 Och tack för att du fick mig, att börja röra på mig😍

2014-09-18 @ 06:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0