Tjatigt

Det är väldigt mycket fokus på min vikt just nu men jag kan faktiskt inte låta bli. Jag är så otroligt stolt över mig själv och det har jag väl också sagt tidigare men va f.n. 
Jag har handlat en del kläder och som vanligt när jag går in i affären så plockar jag på mig L och XL. Men hur svårt kan det va egentligen att inse fakta att jag inte behöver dom storlekarna längre. Jag har handlat en jättefin klänning på Indiska och provade M men fick snabbt byta den till S. Åhhhhh..... :) Nu väntar jag bara på rätt tillfälle då jag kan ha den. 
Det var allt för mig, tack och god natt.
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tjata på du! Du har all rätt att vara stolt! Bra jobbat! Och visst är det svårt att vänja sig... Plockar fortfarande med mig byxor i strl 44 in i provhytten, bara för att märka att jag kan dra av och på mig dem utan att knäppa upp :-) Men det är ett angenämt problem!
Kram!

2014-10-14 @ 08:39:38
Postat av: mamma

Du är jätteduktig gumman jag ska försöka ta efter dig lite, lär mig!!

2014-10-18 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0