ABBA

Ännu en helg är snart förbi. Det är tur att jag trivs väldigt bra på jobbet just nu så inte det behöver kännas jobbigt att det är söndag. Idag väntar bomässan på Fyrishov där Andreas står i en monter med Kakel och design.  Igår var det lugnt förutom att jag var till kyrkan och lyssnade på när Magnus spelade. Det var fint men annorlunda mot vad jag är van vid att lyssna på. Om det ändå hade varit Magnus Carlsson ;) Sen blev det pizza (usch) med Ingrid och C-E. 
Förra helgen var helt fantastisk. Jag var iväg med mamma och Emma till Stockholm för att äntligen gå på ABBA-museumet som jag och Emma fick i födelsedagspresent av mamma och pappa. Vi åkte väldigt tidigt för jag var rädd för köer men det slutade med att vi var framme två timmar för tidigt. Vi frågade om vi fick komma in tidigare och det fick vi. Och de var en himla tur för runt halv ett då vi bara hade shopen kvar så var det lång kö för att komma in. Hade vi kommit in tolv som vi egentligen skulle så hade det varit superjobbigt med alla människor. Det bästa var att jag verkligen vågade gå upp på scenen och sjunga en minut på Mamma Mia fast det var fullt med folk som tittade. Jaja jag ser ju aldrig dom igen hahaha...... 
När vi var färdig och nöjda gick vi runt hörnet där O´Learys låg och åt lite mat. Supergott var det och en väldigt trevlig avslutning på en fantastisk dag.
Massor med kramar och kärlek till mamma och Emma för den där dagen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0