35 mm

Köpte ett nytt objektiv förra veckan och så kom det hem i fredags. Det var inte förrän i tisdags som jag fick tid att prova det här hemma. Så klart var det Jennifer som ställde upp för sin mamma. Skulle behöva ha in alla barnen i studion för att se vad det verkligen går för men det får bli en annan dag. Det var lite svårt med fokus och jag undrar om det är bra när det är fler ansikten som ska vara skarpa. Det var ingen stor peng det rörde sig om så jag kanske behåller det ändå. Det är väl en träningssak som allt annat. Träna, träna så kommer det bli bra.
I morgon får det följa med till kyrkan då jag ska ut på uppdarg igen. Kul att det börjar röra på sig lite mer tycker jag.
Jag kan ju inte bara skriva om det och inte visa något resultat så här kommer en bild på fina tjejen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Sötnosen

2014-02-02 @ 09:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0