Björkar

Lördag och sovmorgon. Idag kunde jag faktiskt sova till halv nio och det var riktigt bra. Annars brukar jag vakna före åtta och inte kunna somna om. Jag har aldrig kunna ligga kvar i sängen på morgonen utan vaknar jag måste jag upp direkt och in i duschen. Ja jag vet att det är inte klokt men så är det.
Igår var det fotodag på jobbet igen. Varje fredag får jag hålla på med mitt intresse. Och så har jag fått reda på att jag blir kvar ytterligare ett år från sista juli. Det innebär att jag kan andas ut lite till och resan till Polen i oktober följer jag med på. Ska bli riktigt kul.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

mycke vackert

2014-02-16 @ 00:29:51
Postat av: Sabina

Åh, vad jag gillar den bilden👍 Är något med björkar jag gillar😃Skönt att veta att du har jobbet ännu ett år👏 Fast dina kort är ju alltid fina😃Kram på dig❤️

2014-02-16 @ 22:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0