Vecka två

Då var första jobbveckan avklarad och jag har börjat på min andra. Den här veckan blir det lugnt då jag och några till från jobbet åker på kurs onsdag till fredag. Vi ska gå kurs om Pilgrimsbarn. 
Känns så där att åka iväg med en liten hund och Jennifers första skolvecka i storskolan och Linus första skolvecka på gymnasiet men Patrik är hemma och har semester så det går bra. Det är bara jag som är lite nojig. 
Zingo blev tolv veckor i förra veckan så i fredags var vi iväg så han fick valpsprutan. Det gick bara bra förutom att hon måste ha stuckigt lite tokigt för det blev lite blod i pälsen efteråt. Golden ska väga ungefär lika många kilo som dom är i veckor men vi har fått en tungklump. Han vägde 15 kilo i fredags medans hans syskon ligger runt 13,5. Men han var ju störst i kullen när vi hämtade honom så han har rätt till ett litet försprång i vikten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0