Gränby Centrum

Kvällen gav mersmak.
Även om den var kort.
Väldigt kort. 
Jag pratar om kvällen då jag och Sabina träffades på Gränby och bara pratade tjejsnack och åt kvällsmat tillsammans. Det var så länge sen jag över huvud taget tog mig tid att komma iväg på nåt skoj. Vi var inte där så länge, kanske ett par timmar som max men det var trevligt. 
Kanske kan jag ta en sväng på Gränby om en månad eller så. Jag lär nog behöva det i alla fall. Jag hade ett mål och målet är uppnåt för länge sen och jag känner mig så STOLT. Jag har försökt flera gånger och lyckats mindre bra. Men nu gav jag mig tusan på att det skulle gå. Jag pratar om min resa med att försöka minska lite i vikt. I oktober åker vi till Polen med jobbet och jag hade en önskan om att gå ner 5-6 kilo till dess. Vid invägningen i måndags visade vågen på 9,9 kilo minus. Fattar ni vad skönt det är. Så en tur till Gränby för inhandling av lite nya kläder skulle inte vara så dumt. Jag har lite kvar att gå ner och det tar tid men det får det gärna göra. 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Superbra jobbat! Kämpa på! Kul med nya kläder!
Det sägs ju att man ska gå ner långsamt, att det är lättare att hålla kvar då. Man har ju tagit att antal år på sig att nå sin för höga vikt, det säger sig själv att man inte kan stressa ner den på någon månad då! Jag tror att man får en mer avslappnad tillvaro om man tar det lugnt också, man hinner skapa vanor man kan hålla fast vid i vardagen. Det finns ju tyvärr ingen "kvick fix".
Heja heja!!! Kram!

2014-08-14 @ 19:54:35
Postat av: mamma

Du är så duktig och blir finare för var dag.

2014-08-18 @ 17:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0