Städa

Städa, städa varje freda! Det tycker ja e kul! Eller hur var det nu då? Nej inte direkt då. Men idag blev det en onsdagsstädning. Dy blöt i svett men golven är nyskurade och blanka. Då måste ju det betyda att jag inte behöver städa på fredag. 
Helt otroligt att det är så varmt om dagarna. Det är ju trots allt 11 september. Lite svårt att klä på sig på morgonen när det är under tio grader och fram på dagen är det upp till över 20 grader. Men än så länge åker trekvarts byxorna på. 
Onsdag idag och det innebär att halva veckan har gått. Så skönt tycker jag. På fredag ska vi till stugan där det är städdag på lördag. Jag hade en tanke om att killarna skulle åka med men vi får väl se hur det blir med den saken. Hoppas det blir fint väder så vi kan åka lite båt. En enda gång har jag varit ute på sjön i år och det var nu i helgen. Då hade vi kanonväder. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0