Städ och Instagram

Söndag morgon och jag framför tv'n. I fredags var det tvättdag och igår var det tvätt-och-städdag. Nu börjar jag se golvet i tvättstugan vilket är himla skönt. Och kanske behöver inte barnen leta efter kläder som inte ligger i garderoben. Fattar inte hur mycket tvätt en familj kan samla på sig. 
Jag har varit hemma i helgen med killarna medan Patrik och Jennifer har varit i stugan. Vi hade inte slagit på värmen där så tydligen var det 10 grader när dom kom upp i fredags. Här hemma har jag eldat så vi var uppe i 25 grader och det var ju skönt att vi slapp mössa och raggisar i soffan. 
Det där med instagram är himla kul tycker jag. Men kommer jag att hinna uppdatera två konton? Ett på telefonen och ett på paddan. Jag startade ett igår som heter smyckenbypyzen. Tänkte att jag skulle ha ett med bara smycken. Smart ja visst men tänkte jag riktigt klart där? Jag har ju startat en till blogg som jag inte tar hand om. Men det är ju lite bökigare med en blogg så det kanske funkar i alla fall. Vi får väl se hur det fortlöper, bli det för jobbigt så avslutar jag smyckeskontot. 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Nike bra med en instagram med alla dina smycken😜Du kommer ju få massa beställningar av mig(precis som om fu inte redan har det)😱😱Kan man skriva önskemål om tex andra färger, under dina bilder, eller är det bara de/det på bilden du säljer????

2013-09-29 @ 22:33:22
Postat av: Veronica

Du känner ju mig Sabina 😃
Önska på du så fixar jag det 😉 är det allt för galet säger jag väl till.

2013-09-30 @ 10:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0