Så frustrerande

Igår när allt flöt på bra med städ och plock skulle jag fortsätta va lite duktig tänkte jag. Jag har aldrig någonsin lyckats med det tidigare men igår var katastrofen ett faktum. Ja okej säger ni, om du tycker det här är katastrof så vänta du till nåt allvarligt händer. Ja jag vet, mitt problem är ingenting men jag kan tala om att jag var gråtfärdig igår. Som sagt så satt jag i godan ro och rensade mina minneskort. Jag hade massa bilder på alla fyra korten så det var dags tycket jag. Ett utav korten innehöll massa mappar som inte ens var mina kort från när vi rensande datorn i USA. Jag tittade igenom några och konstaterande att inget var mitt och tryckte på tabort knappen. I sista sekunden upptäckte jag att det var nog en mapp som var min. FAAANNN och så var det för sent. Men det var först när jag skulle leta efter några bilder då jag insåg vilka som var borta. Alla mina ca 300 bilder från Diggiloo. Vilket innebar bilder på bland annat Mojje som jag fotade för Jennifers skull, E-Type bland bomber och granater, en mycket rolig och underhållande Per Andersson helt näck (fast den var så liten att det var inget att se hihi). Och så har vi tjejerna Jessica Andersson som alltid levererar, nyblivna mamman Charlotte Perelli, och rödhåriga yrvädret Linda Pritchard. Men misstaget kommer aldrig att upprepas skulle jag tro. Undrar när ilskan försvinner? Jag känner mig lika förbannad idag så är ni inte snälla håll er på avstånd varnar jag.
Men om man nu måste se en ljuspunkt i det hela är det tur att våra semesterbilder är kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0