Äntligen

Nu är ännu en helg förbi. Jag tyckte att det var en lång helg för en gång skull men det är nog för att jag jobbade hemifrån i fredags. Då kunde jag ju faktiskt gå ifrån och lägga i en maskin tvätt eller nåt annat mellan sidorna. Jag har en bok som ska läsas innan barngrupperna börjar vecka 37.
I lördags var vi in till stan för att gå på invigningen av dom nya hallarna på Fyrishov. Det var Storvretamatch kl två och halv tre skulle jag gå iväg för att repa till ett uppträdande med kören som skulle vara klockan 15:15. Det gick ju så där med uppträdandet för vi hade inte övat ihop sen i maj men vi hade mycket publik och fick bra betyg så det var ju bra. Jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det med kören i höst men den frågan får jag ta senare.
På söndagen åkte vi med Linus till Åkersberga han skulle spela med 99:orna. Första matchen förlorade dom och i den andra blev det oavgjort. Det blev en lång resa speciellt som jag trodde att det var en match men så blev det ju inte.
Sen var det jobb idag igen. Först öppna förskolan sen planering inför miniorer och juniorer i Skuttunge. I morgon blir det en dag i stan. Det är en del som behöver inhandlas till starten. Skönt att röra på sig lite. Annars har jag ju ett ganska så fast jobb då jag måste vara på plats.
Idag blir det en bild på Robins pärla. Han har sagt hur länge som helst att han ville ha en 740 som första bil och det blev det också. Från att inte velat köra något alls så är det svårt att hålla honom på halster. Det är bra det för om tre månader fyller han 18 och då är det dags att ta körkort.
 
Titta så fint den glänser i solnedgången.

Kommentarer
Postat av: mamma

Den är fin som den skulle vara sprittny.

2013-09-13 @ 08:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0