Klättrar på väggarna

Ja inte är det jag i alla fall. Jag har absolut inte tråkigt så jag gör några akrobatiska övingar. Utan det är Jennifer som har hittat något kul som hon vill göra. Vi har ju försökt med bland annat innebandy men det ville hon inte allls. Sen provade hon på klättring en gång och nu längtar hon till det ska bli onsdag så hon kan komma iväg. Om jag inte kommer ihåg fel så är det andra terminen som hon håller på alltså ganska färskt men hon har aldrig tvekat nån gång innan dom ska iväg. Det är hennes och Patriks grej som dom åker på men jag har följt med ett par gånger. Snart måste vi hitta på ett lite svårare ställe för hon tar dom flesta väggar snabbt och lätt. En ny sele köpte vi till henne inför denna termin för om man kommer strax efter sex (dom öppnar sex) så är dom braiga selarna slut. Den kan hon ha i 10 år innan hon måste byta så det är ju bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0