7 av 7

God morgon!
Jobbdag 7 av 7 den här veckan väntar. Trött som en gnu men sitter just nu i fåtöljen nyduschad och får stanna hemma en stund till innan jag beger mig till jobbet för att jobba till ikväll. Börjar elva och är nog inte hemma förrän tidigast 19 skulle jag tro. Igår blev det jobb mellan nio tll fem. Fredagen som var tänkt som en ledig dag blev jobb i alla fall. Jag hann med en spasväng uppe på Gränby men både före och efter jobbade jag. Det var så skönt att få lägga sig på massagenbänken och få först ryggmassage i en halvtimme och sen en ansiktsbehandling. Det borde vara lag på att vi kvinnor får gå på spa i alla fall varannan månad. Ja just det sex gånger om året vore lagom tycker jag. Jag ska nog fundera på en lagändring jag....... Eller ett tillägg blir det väl för det finns så klart inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0