Storm

Söndag idag och jag vaknade strax före sju. Ganska skönt ändå att vakna innan klockan ringer. Jag hade lite tråkigt igår kväll och det var bara hockey på tv'n så det blev ganska tidigt i säng. 
På förmiddagen var det städning här i stugan som gällde eller rättare sagt i området. Första städdagen då bland annat vattnet skulle slås på. Vi har ju egen brunn så vi har vatten hela vintern men dom flesta har inte det. 
På eftermiddagen fick vi besök av familjen Hylvander. Vi fick några timmars mys med grillat och lite vin till Emma och mig. Småbarnen saknade nog våra killar men det gick ju bra ändå. Dom fick nöja sig med Jennifer. Snart träffas vi igen då Ida fyller år. 
Nu hör jag att Patrik stökar runt i köket. Undrar om det är frukost på gång? Sen ska vi packa ihop för den här helgen. Hem till killarna och se hur det är med dom. Robin har varit sjuk ett par skoldagar så jag hoppas han är bättre så han kan gå i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0