Lite nytt

Har just betällt lite nya pärlor på en ny sida som jag hittat. Det värsta är ju att jag vill behålla allt själv som jag gör men tanken är väl att jag ska sälja lite också. Halsband är svårast eftersom jag får eksem av lås och kedja. Det går ju att ha läderrem men då är det fortfarande ett lås bak i nacken som ligger och skaver. Men i alla fall så blir det armband av alla de slag och färger som var tanken. Sen har jag hittat en ny tags att stämpla på. Ska bli intressant. Nu vill jag bara ha hem sakerna så jag kan börja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köpare av smycken är det ingen fara med, jag finns vet du😜😜Till hösten kan jag ha smycken på mig VARJE dag👍👍👍👍så pyssla på du och tala om vad jag blir skyldig💰💰💰kram på dig!!!!

2013-05-13 @ 09:21:29
Postat av: Veronica

Du vet vad jag brukar säga. Du är min bästa finaste reklampelare 😊. Får leverans i morgon och då ska det pysslas.
Kram

2013-05-13 @ 15:39:28
URL: http://photobypyzen.com
Postat av: Sabina

Anonym?? Jag skrev mitt namn men det försvann tydligen😜😜men du verkar ha koll iaf👍👍👍eller????

2013-05-13 @ 15:59:46
Postat av: Veronica

Klart jag har koll 😉

2013-05-13 @ 19:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0