Beröring

Tänk va skönt det skulle vara om det flyttade in en massör i huset. Jennifer har gjort sitt bästa med att massera mina axlar två kvällar nu. Hon gör det jättebra men tar i så mycket att hon bara orkar ett litet tag innan hon blir trött i händerna. Försökte ju adoptera naprapaten jag går hos men han tycket det inte var så roligt. Det är en ren fröjd att komma ut från honom och känna att nacken blir bättre och bättre för varje gång. Lite skäll har jag fått för att jag låtit det gå för långt men nu håller det på att ordna upp sig. Men jag ska aldrig släppa det fritt igen utan nu kommer jag att boka regelbundna tider så jag håller värken på avstånd. Men det är inte så roligt för det svider en del i plånkan. Helt plötsligt blir man så snål när det gäller ens egen hälsa. Man skulle behöva tänka framåt och kroppen ska faktiskt hålla massor av år. Just nu är jag i alla fall väldigt tacksam över Erik på Muskelcentrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0