Bara början

Väl hemma så satte arbetet igång igen. Nu hade jag haft en ledig helg utan krav och utan förpliktelser. Men det funkar inte så hemma. Disken, tvätten, städen mm mm väntar. Pust och stön. Varför kunde jag inte ha stannat i stugan ett tag till. Ibland vill man bara inte. In med smutstvätten i maskinen och sen var det bara att gå upp och sätta igång i rummet som vi ska flytta upp till. Stackars Robin sover fortfarande i min fotostudio och ingenting händer. Men nu börjar det bli bråttom för om drygt tre veckor så ska jag fota i studion och då kan det inte var fullt med saker. Och självklart så måste Robin få ett eget rum snart. Men jag har i alla fall börjat och nu måste Patrik ta vid innan jag målar. Sen kan vi flytta upp och Robin kan få sitt rum.
På kvällen var vi över till mamma och pappa. Mamma hade gjort en jättegod stek som vi knaprade i oss med potatis och sallad till.
 
Det var riktigt härligt uppe i stugan i helgen. Solen visade sig från sin bästa sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0