Så kan det vara

Förhoppningsvis är det bara tre kvar, men det kan också vara fyra eller fem. För min skull just idag får det gärna vara fem. Jag längtar/väntar så sjukt mycket till i morgon då vi får åka och titta på lite innebandy igen. (För första gången i historien åker jag inte till kören och sjunger framför något annat) Första matchen i slutspelet. Det är bäst av fem som gäller och vinner Storvreta dom första tre matcherna så finns det liksom ingen anledning att spela två till. Ja eller fyra då kan vi väl säga. Nykomlingarna Granlo kommer att lägga allt krut på att försöka vinna så det kommer inte att vara en promenadseger för dom röda. Dom kommer nog att få kämpa för att få komma till Malmö i år igen. Sen när dom tre matcherna är avklarde så väntar semin och då blir det lika igen att det är bäst av fem. Förra året blev det fem rafflande matcher mor Falun i semifinalen och för pulsen och hjärtats skull så kan dom väl klara av finalplatsen på tre matcher tycker jag.
Men säg mig en sak..... Hur kan det vara så att man totalt fastnat för en sport? För innebandy är faktiskt en sport fast många inte tycker det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0