Härliga fredag

Denna underbara dag jag hade igår. Lade ju ut en liten hint på FB om att allt var fantastiskt och fick en del intressanta svar. Det började med ett besök hos Erik på Muskelcentrum. Vilket inte var helt underbart men jag märker att det hjälper så varför inte lida en stund när det börjar ordna sig med axlar, rygg och nacke.
Efter det hade jag lunchträff inbokad med bästa Sabina på Gränby. Vi var upp på Foodcourten och hade en helt underbar utsikt över stället. Det fick bli en liten tur i affärer innan vi gick upp igen och drack en varsinn kopp latte. Den smakade supergott. Och inte fick jag ont i magen heller :) Vi satt vid rundeln där man se ner över ingången och spanade på människor som gick ut och in.
Sen var det tid att åka och hämta Jennifer från skolan. Snabbt in till stan igen för hon skulle klippa sig. Efter det var vi och hämtade Linus som har varit och praoat på Willys hela veckan. De blev lite mat handlat som vi skyndade oss hem för att fixa. Sen väntade besök på kvällen. Det var fam Mattsson som kom på besök. Gubbarna cyklade medan vi tjejer fick sitta ifred en stund och prata lite skit om allt och ingenting. Senare på kvällen tittade vi på innebandy på tv4 sport. Warberg - Pixbo där Pixbo gick ut som vinnare.
Storvreta vann efter förlängning och straffar i torsdags. Dom fick kämpa för vinsten så det kommer att bli tufft att besegra Granlo på deras hemmaplan i morgon. Granlo som endast har en förlust hemma. Och det var inte mot Storvreta. Men dom röda spelade inte speciellt bra. Jag vet att dom kan mycket, mycket bättre och det hoppas jag dom visar prov på i morgon.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Mycket härlig läsning😃
Vi hade en riktigt bra dag i fredags😜
Tänk att det är är dags för semifinaler snart, vem hade kunnat gissa det??😘😘hihi😝

2013-03-20 @ 11:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0