En värld full av liv

Allting har en mening, det är vår värld en värld full av liv..........
God morgon allihopa. Det är rätt härligt att vakna upp på morgonen och solen lyser in genom köksfönstret och träffar mitt ansikte. Nu kommer det dröja ett tag innan vi åter kliver in i höstens och vinterns mörker. Jag älskar hösten när man får tända massa ljus men det finns inget som är så skönt när det blir vår och ljusare ute. Det är fortfarande kallt på morgonen, idag tex har vi 9 grader. Brasan brinner för fullt här hemma och jag ska strax åka. Det är en kortdag idag och det är så skönt. Sen ska jag hem och göra middag innan dom andra kommer hem. Sen bär det av till Skeberga för att fira en 7-åring.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0