Turtles

Jag förstod väl att jag var förvirrad. Det är ju bara tisdag idag. Men det betyder ju att jag har en extra dag på semestern.
Idag tog vi bilen ner på stan och parkerade perfekt mitt i stadskärnan. Vi började gå ut mot vattnet för att titta på båtar och det stora piratskeppet. Det är faktiskt en svensk som äger det. Och så har han en piratbutik vid hamnen. Det var otoligt hett att gå ute på bryggorna så man höll på att smälla av. Man måste alltid ha en flaska vatten i handen om man inte vill få en hemsk huvudvärk. När vi kom ner till det stora skeppet såg Robin en sköldpadda som simmade omkring vid bryggan och åt snäckor från kanten. Den verkade inte alls rädd för oss fast vi stod lutade över den ca 40 cm ovanför. Den simmade lugnt och dök ner en bit ibland. Det var helt fantastiskt att se den.
Vi fortsatte vår vandring en stund innan vi var hungriga och åkte iväg för att äta lunch. Efter det var det vila i huset som gällde.
I morgon går vi upp tidigt och åker ner till Orlando. Där blir det Disneyparker i två dagar innan vi kommer upp hit igen. Så vänta er ingen uppdatering i morgon.
 
Himla smart att köra upp båten på såna här så den slipper ligga i vattnet och bli full av snäckor.
 
Det är det här skeppet som Gunnar från Sverige äger.
 
2x300 hk det skulle vara i vår lilla hamn det :)
 
Partyglasögonen på!
 
Så klart att det ska synas att man bor i USA.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ebba tycker Linus är cool i glasögonen👍👍-De är ju grymma ju!!...var hennes reaktion!!!!

2013-07-17 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0