Semester

Dålig uppdatering nu men det finns inte så mycket nytt att säga. Vi har det bra och varmt som tusan är det. På morgonen brukar det vara mellan 33 och 37 grader. Det är varmt så vi klarar oss alltså. I förrgår så hittade jag ett par gåstavar i garaget som jag tänkte att jag skulle använda. Jag ställde in rätt längd och så gick jag med igår morse på promenad. Jag har inte några bra skor med mig så jag lånade Jennifers då hon köpt nya som hon hade. Det var väl inte det allra bästa jag gjort för jag fick ont i fötterna men så skönt det var när jag kom hem.
I morse ville Jennifer fortsätta sova så Patrik och jag gick själva. Fy fasiken säger jag bara. Det var 37 grader när jag gick iväg. Patrik satt och pratade Skype när jag knallade iväg så han kom springade efter mig. Jag orkar inte springa och han vill göra det så det var ju perfekt. Men det är väldigt tråkigt att gå själv. Det är väl därför man aldrig kommer iväg hemma. Musik i örat är inget jag vill ha heller för då har man ingen koll på vad som händer runt omkring.
När vi kom hem ville vi åka till stranden för att svalka oss. Vi fick med oss Linus men Robin ville vara hemma. Det var hur fint väder som helst när vi kom fram och satte upp parasollet. Vi gick ner till vattnet för att doppa oss. Det var väldigt långgrunt och vi hoppade i vågorna. När vi sen beslutade att gå upp och sola lite brakade det bara till och det blev mörkt på himlen. Det går så fort med ovädret. Det hårda sanden slog på benen så det gjorde ont. Jag har kommit på att man ska bada på fm för senare brukar det alltid komma en skur som i och för sig är över lika fort som den startat.
Bilderna som följer är tagna med mobilen. Det är oftast den som jag har med mig och tar kort med. Det blir ju bra bilder med den också.
I morgon bär det av ner till Orlando igen så då blir det ingen uppdatering på ett par dagar.
 
Värsta coola bilden och coolaste fälgarna. Vad skulle farbror polisen säga om dom hemma i Sverige tro?
 
Kanske ska ta och skaffa såna till Volvon.
 
Tur att poolen finns nära när det är varmt.
 
Jag har visst fått lite färg i alla fall jag som brukar säga att jag blir aldrig brun.
Om det är brunt eller rött spelar väl ingen roll.
 
Lugnet före stormen.
 
Jag var iväg och köpte ett par trädgårdshandskar så jag kunde rensa på baksidan. Det är lite läskigt med högt gräs så man inte ser vad som gömmer sig där. Men sen pratade Patrik om att C-E hade pratat om en björk men den kan ha försvunnit nu. Shit happens.......
Men jag ser inga björkblad på bilden. Gör ni???
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det är så roligt att följa er resa, genom blogg och bilder👍👍👍

2013-07-26 @ 00:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0