Premium Outlet

Idag har vi varit på det näst närmaste köpcentrumet som heter Premium Outlet. Där handlade vi bland annat skor. Och en liten del kläder. Jag hittade så snygga Converse till mig som jag inte kunde låta bli att köpa och så blev det två par Crocs-flipflops. Jag som aldrig brukar gå i såna men har gjort det här nu några dagar. Jag åkte med endast ett par tygskor i förhoppning om att vi skulle hitta något annat som jag kunde ha på fötterna. Det var ju väldigt dumt gjort i och med att det är ju så varmt och jag svettades ihjäl om mina stackars fötter. Med lite letande hittade jag ett par flipflops i garderoben som jag la beslag på. Dom passade mig perfekt och utan att skämmas tog jag dom. Det är ju faktiskt så här att jag har dom minsta fötterna i hela Zandersläkten så vem skulle annars kunna ha dom? I värsta fall får jag väl köpa ett par nya då. Men i alla fall så var det så många snygga Converse att jag skulle kunna köpa med mig minst 10 par till. Men hur ska jag hinna använda dom innan dom blir omoderna? Vi får väl se i slutet av juli när det börjar närma sig hemgång om jag får plats med några till i väskan.
Lncen åt vi för första gången ute och då på Applesbee. Jag åt revbensspjäll med pommes och cole slaw. Så gott. Mätta och belåtna åkte vi över stora bron och ner till stranden. Robin var väl inte helt nöjd då han hatar värmen men han fick hållas och följa med den här gången. Jennifer och Linus hoppade i direkt och efter en stund kunde inte jag heller hållas. Men fy tusan för saltvatten i munnen och hela ansiktet. Vi stannade inte så länge med tanke på att inte plåga Robin så mycket men vi fick en liten stund i alla fall. Faktiskt tyckte även jag att det var helt perfekt jag som annars inte brukar bada. Och inte lyckades någon bli solbränd heller. Men det kanske kommer. 
Nu har jag packat till vår tripp som startar i morgon. Då beger vi oss söderut mot Key Largo som första stopp där jag och Jennifer ska simma med delfiner. I och för sig inte förrän på tisdag men det är skönt att inte stressa. Sen tar vi några dagar som dom kommer. Jag skulle tro att vi kommer hem till Crete Ct innan vi tar oss an Disneyparkerna. Det tar ju bara två timmar att köra ner dit så vi får väl se hur vi gör. Vi har ju gott om tid på oss.
Så nu får ni hålla till godo med dom här bilderna för jag kommer inte att ha möjlighet att blogga när vi är ute och åker. Sen när jag kommer tillbaka kommer jag att ha massor att berätta. 
Puss och kram så länge.
 
Det är inte lätt att välja när det finns massor med modeller och färger.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ni ser ut att ha det väldigt bra😃vi är inte ett dugg avis😜Och ni kan väl ge delfinerna en extra kram från mig🐬🐬🐬Ha en fortsatt härlig semester!!!!! Kram från oss😃😃😃

2013-07-08 @ 09:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0