På väg

I måndags satte vi oss i bilen för att åka ner till Key West. Första stoppet skulle vara Key Largo där jag och Jennifer skulle simma med delfiner. Det började ju inte särskilt bra då Linus hade tappat sin plånbok nån dag tidigare. Jag hade inte fattat det och nu var jag i upplösningstillstånd för det var ju ganska så mycket pengar i den. Han hade väl omkring femtusen växlade pengar som var totalt borta. Alla letade som galningar i huset ock lyfte på allt som vi kunde lyfta på innan vi insåg att det inte var någon idé att fortsätta om vi skulle hinna ner till första anhalten. Jag packade min kameraväska och upptäckte att jag hade lagt undan en del av Linus pengar och då blev det genast mycket bättre men fortfarande var det ca tvåtusen kronor borta. Det var en ganska så låg stämning i bilen ett bra tag innan jag insåg att jag hade ju faktiskt det mesta i min väska. Herregud allt kan ju hända så det går ju inte att deppa ihop för det minsta lilla. Även om det här inte var så lite. Linus blev så klart jätteledsen så vi var tvungna att försöka hålla god min.
Vi hade bokat ett motell i Florida City som ligger en bit nedanför Miami. Det var väl inte det bästa men det fanns en pool som vi kunde svalka oss i senare på kvällen. På rummet fanns det två smala sängar som vi skulle få plats fem stycken i. Killarna fick dela säng medan jag, Patrik och Jennifer skulle dela den andra sängen. På morgonen när jag vaknade sov Patrik på golvet. Jennifer hade praktiskt taget sparkat ner honom.
På morgonen fortsatte vi vår resa söderut.
 
Shopping
 
Vissa hänger kulorna i granen och vissa på dragkroken ;)
 
Ännu mer shopping
 
Robin blev helt till sig när han upptäckte en Volvo 740 på parkeringen
 
Hälsning från hela familjen
 

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Underbara bilder man både skrattar och gråter, ha det så skönt och var rädd om er, kramar.

2013-07-12 @ 06:52:28
Postat av: Sabina

Det är så kul att få chansen att "följa" med på er resa, tack vara fina bilder😃fortsätt njut av er härliga semester, så ska jag hemåt för att sova lite😜😜kram på er!!!!

2013-07-12 @ 08:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0