Kalas

Idag har vi haft kalas för Patrik, Linus och Jennifer. Eftersom vi är borta när två av dom fyller så tyckte jag att det var bäst att slå ihop alla dagar. Det var fint väder så vi kunde sitta ute på altanen utan att frysa. Jag hade önskat dollar till alla så det blev många kuvert. Jennifer fick också en kamera som hon önskat sig ett tag nu. Då var den biten avklarad så nu kan jag koncentrera mig på att få ihop lite packning till vi åker. Nu är det bara tre dagar kvar.
Tack alla som var här och firade mina kära.
Bilder kommer så småningom, hoppas jag hinner innan vi åker.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack för ett väldigt trevligt kalas😃Och extra tack för alla de fina smyckena👍💎💎

2013-07-01 @ 11:44:50
Postat av: mamma ock pappa

Det är vi som ska tacksam för kalaset och önskar er en trevlig semester

2013-07-02 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0