Förvirringen är total

Jag är nog lite förvirrad på dagarna tror jag. Men idag är det väl onsdag??? Ja vi säger det i alla fall. Jag har inte skrivit nåt på två dagar men det är för att det inte finns några bilder att visa. Jag vill ju visa och inte skriva vad vi gör om dagarna. Men här kommer det en kortis i alla fall.
I måndags hade vi en riktig slappardag. Jag låg nog under filten hela förmiddagen och slumradae tll lite till och från. Men på eftermiddagen blev det fart på oss alla. Vi tog bilen en tur och hittade ett Hooters. Vi skulle leta efter Mc Donalds men hanmnade lite fel kan man säga. Eller fel var det inte utan vi åkte mot Donken och så just intill låg Hooters så då gick vi in där i stället.Till killarnas förtjusning så klart. Vi beställde mat och vi blev mätta och belåtna. Till och med Jennifer var nöjd. Tyvärr var killarna lite snabba ut medan jag var på toa så det blev inga bilder inifrån. Och ingen tröja som dom ville ha men vi tar det nästa gång i stället.
Just det innan Hooters så var vi in på Dillard´s. En riktig snobbaffär typ NK så vi gick in och vände för jag tyckte inte att vi passade in där med foppatofflor på fötterna och semesterklädda. Får se om det blir ett besök vad ett annat tillfälle. Annars har vi ju affärer så det räcker ändå.
När vi åkte därfriån så hittade vi ett Hobby Lobby som var stängt så det får bli ett besök där nån annan dag. Det är konstigt vad man kommer ihåg saker och ting när man är på ställen. Det var över tre år sedan vi var över hit men minnet finns med ändå. Och dom flesta vägarna kommer man på att man åkt tidigare.
Igår då...... Då ville Robin och Linus ta en hemmadag medan vi andra åkte för att leta en ny skrivare till datorn. Det blev Best Buy som kändes mest lämpligast. Vi hittade en och så köpte vi papper till den annars känns det väldigt onödigt. Nu kan vi skriva ut biljetterna så vi kommer hem och så kan vi boka biljetter till Disneyparkerna. Det är mycket billigare om man förbeställer och så slipper man dom hemska köerna vid ingången. Jag lurade till mig en sväng på Old Navy när vi ända var vid grannaffären och där blev det en kjol och ett par trekvartsbyxor.
Berättelsen om idag kommer senare.
 
Vi tog A1:an kustvägen till Jacksonville. Där finns det stora fina hus.
Haha och här på bilden såg man ju knappast vatten eller stora hus.
 
Det börjar bli nåt av garnet som jag hittade i garderoben.
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Väldigt kul att följa er härliga semester😃fint garn👍👍

2013-07-16 @ 21:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0