Down Town Disney

Dagen efter parken åkte vi ner till DTD. Det är i jämförelsevis en liten gågata med lite affärer och restauranger och allt i Disneyanda. Och det bästa är att det är gratis att gå in där. Vi beslutade ganska fort att vi skulle gå på bio. Jag och Jennifer skulle se Dumma mig 2 och killarna ville se Grown up 2. När man kliver in på biografen är det första man ser en bar med allt du kan tänka dig. Det skulle vara nåt för Filmstaden de. Jag menar film och en öl hör väl ihop, eller? Lite roligt är det ju. Sen om man köper popcorn eller läsk så är det fri påfyllning. Bara att gå ut och lämna filmen ett par minuter för att fylla på det man önskar. I läskautomaten var det 106 olika drycker i läskväg. Jag kan inte ens räkna upp så många. När man sen kliver in i salongen så är det värsta skinnstolarna och med ett benutrymme som är stort. Du behöver inte resa dig för att någon ska gå förbi. Som sagt så är det hur svårt som helst att förklara.
I det området finns den största Disneyaffären du kan tänka dig. Kan tala om att dom andra ledsnade ganska fort på mig när jag inte kunde bestämma vad jag ville ha med mig därifrån. En liten påse blev det.
 
För tre år sedan när vi var här gjorde Jennifer en rosa Dino och nu fick hon en kompis som döptes till T-Rex.
 
När vi skulle besöka sportaffären på väg hem upptäkte vi att den blivit en spelhall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0