Dolphins Plus

Så var det dags att bada lite med ett gäng delfiner. Vi kom dit alldeles för tidigt så jag hann bli måttligt nervös men försökte inte smitta av det på Jennifer. Jag tvivlade lite på att hon skulle våga eftersom jag skulle få översätta allt dom sa också. Efter inskrivning och informationen var det tid att gå ner i vattnet. Ett syskonpar var vid samma brygga som oss och dom började. Det var i och för sig bra för då kunde Jennifer stå och titta på vad dom gjorde så hon visste lite av vad som skulle ske. När vi blev tillsagda att gå ner för stegen var hon så tuff och gick ner först i vattnet. Jag hade ju tänkt att jag skulle i först så jag kunde ta emot henne men inte då. Vi simmade runt bryggan för att invänta vad som skulle göras. Sen blev vi guidade hit och dit. Jag kom ihåg att det var lika underbart nu som då för nio år sedan jag gjorde det. Jag säger bara Kolmården släng er i väggen. Där fick man ju inte ens komma nära eller röra delfinerna.
 
Alla bilder fram hit är fotade av en Dolphins Plus-kille.
Som ni ser så står Patrik i bakgrunden och filmar och killarna fotar med varsin kamera.
 
Patrik´s bilder
 
Linus bilder
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh så härligt det ser ut😃vill också😜vilken häftig upplevelse!!!

2013-07-12 @ 08:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0