Crete Ct igen

Vi tog ett snabbt beslut om att åka hela vägen hem. Det blev jobbigt för Patik som körde hela vägen men det var så skönt att komma hem igen utan en natt till på hotell. Disneyparkerna får faktiskt vänta nån dag.
På morgonen sov alla ganska länge utom jag då som har vaknat vid sju varje morgon. Det är så typiskt att man inte kan sova när det är semester och man får lov att ligga och tryna länge. Inte hur länge som helst för vi vill ju hinna med saker att göra också men det hade ju varit ganska skönt att sova länge just den morgonen.
När vi var hemma igen gav jag inte upp letande av Linus plånbok. Jag kände mig så frustrerande. Efter frukosten tog jag bilen till närmaste köpcentrumet och gick till affären som jag trodde att han tappat den. Till min lycka sa dom att dom hade hittat en plånbok i helgen som dom lämnat in på security. Efter mycket fram och tillbaka visade det sig att det inte var Linus plånka så det var den lyckan det. När jag äntligen kom tillbaka igen hade det gått ca en och en halv timme. Av en slump lutade sig Linus fram bakom en soffa där vi letat hur många gånger som helst och där på baksidan i tyget låg plåboken med alla pengar. Gissa om både Linus och jag blev superglada.
När allt hade lagt sig och vi hade vilat ut ordentligt åkte vi ner på stan och besökte Hobby Lobby. En av favoritaffärerna här som har en massa pärlor. Jag körde in på parkeringen och därifrån gick killarna till Home Depot (typ Bauhaus) medan jag och Jenkan gick för att shoppa pärlor. Lite besviken över att dom har minskat sortimentet blev jag men hittade lite i alla fall. Det tog nog ganska lång tid för oss för helt plötsligt kom killarna tillbaka och då hade dom hunnit handlat också. Dom fick vänta en stund på att vi skulle bli färdiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0