Beach

Idag har vi varit på stranden. Inte Robin då men alla andra. Vi packade in parasoll, handdukar, lakan att sitta på, vatten och frukt i bilen och gav oss av. Vi stannade inte så länge men på den tiden tog solen ganska bra känner jag nu ikväll. Röd som en kräfta och ont. Förhoppingsvis lägger det sig och jag kan väl (snälla, snälla) få en liten nyans av brunt. Det var ganska stora vågor men vi går inte längre ut än att vi har vattnet strax ovanför knäna. En stor våg kastade omkull mig för jag var inte beredd och gav mig skrapsår på ett knä och bloden rann. Så kan det gå om man inte ser upp. Det är ju ganska stor kraft i vågorna så jag förstår att det var så många som fick offra sina liv i Tsunamin.
 
Hallå! Hur galen får man bli???
 
Ojdå den tålde visst inte att sitta på.
 
Sheriffen patrullerad fram och tillbaka hela tiden.
 
På väg hem tornade dom mörka molnen upp sig och lagom till att vi kom in så började det regna och åska. Det var så pass att blixten och åskan kom samtidigt. Då är den nära.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0