Bad i poolen

Idag blev det en rask promenad igen. Den tredje den här veckan. Känner mig så förbaskat duktig. Idag gick det lite lättare/fortare men jag måste verkligen köpa ett par skor och inte ha Jennifers nya. Dom känns inte bra och jag får ont under fötterna. Efter gång och frukost belönade vi oss med bad i poolen.
Efter middagen åkte vi till köpcentrat och tittade på skor till mig. Jag vill ha ett par Asics men har kommit på att dom passar inte alls mina fötter. Det ska vara Adidas till mig. Helst ett par som går i rosa men finns inte det så får det bli vad som är bäst. Hittade ett par som går i turkos som jag ska fundera på till i morgon innan jag köper. Men bara dom sitter bra så får det väl vara vilken färg som helst. Eller.......
 
På väg.
 
Det bor en polis mittemot poolen så det gäller att skärpa sig ;)
 
IKEA-påsen är bra att packa i.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0