Bad

Idag vaknade jag klockan sju och kunde inte sova. Jag gick ner och la mig i fåtöljen med boken som jag har med mig. Jag läste en stund innan jag slumrade till ett tag. En timme senare hörde jag att det började röra på sig på övervåningen. Efter frukosten gick vi till poolen som är en bit bort i området. Fast det är lördag och varmt som tusan var det bara några få som var där och badade. 
Till lunch åt vi lasagne som tog en evighet att göra i ordning. När den äntligen var klar och vi var mätta åkte vi till St Johns Town Center. Där var det däremot massor av människor som var lördagslediga. Vi var in i Best Buy och på Old Navy och på den senare hittade vi en del kläder. Alla hittade nåt att få med sig hem, till och med jag fick med mig en tröja hem som dom andra kallade Ann-Marie-tröja. Den var faktiskt himla snygg och jag är nöjd med den så det så. 
 
Ja hjälmarna är ju med i alla fall :)
 
Hmmm, skolbussen ute och åker en lördag???
 
Det här ni mamma och pappa. Ta med er bilen nästa gång ni är ute med husbilen.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Det där med bil efter husbilen var ju smart, tål att tänka på !!

2013-07-07 @ 07:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0