Nöjd

Just nu känner jag mig otroligt nöjd. Vi är friska peppar, peppar. Men vi har rörigt som tusan hemma. Det som började med renovering av ett badrum slutade med att vi håller på i två badrum samt att tre utav oss ska byta rum med varandra. Det är bara Linus som ska behålla sitt ganska så nyrenoverade rum på övervåningen.
I torsdags på Storvretamatchen fick jag ett riktigt presskort med ett foto på mig. Känner mig så sjukt stolt över det och att det är bara mitt inte något som jag fått låna när jag är där. Tack så hemskt mycket för det, det gjorde mig så glad.
Igår så tog jag äntligen ner julgardinerna i köket. Det var bara dom som var kvar utav julen i hela huset. Fönstren fick sig en putsning på insidan i alla fall.
Och så har jag äntligen fått använda nya bakgrunden. Jag tog nya bilder på barnen. Det blev så himla fint. Visar i ett separat inlägg senare.
Bland annat fick svärmor en förstoring i fredags när vi var där. Hon fyllde ju år i torsdags när vi var på match.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Häftigt

2013-01-27 @ 18:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0