Hemma ett par dagar

Igår morse vaknade vi med ett ryck av att Linus ringde från övervåningen. Klockan var bara fem på morgonen så det var inte riktigt dags att gå upp. Inget roligt samtal precis då han tala om för mig att Jennifer satt och kräktes. Jag vaknade upp på direkten i alla fall. Rusade upp för att upptäcka att det var kräkor på golvet nedanför sängen. Sen höll hon på att kräkas 2-3 gånger fram till en bit in på eftermiddagen. Sist någon var magsjuk så var det 2010 och då kräktes Jennifer en gång sen var det över. Så fort jag gav henne en mun vatten kom det upp. På kvällen blev det lite lugnare och idag har hon mest vilat.
Jag har ju inte suttit bredvid henne hela dagen och fatta hur mycket man får gjort när man är hemma en dag. I morgon blir det också hemmadag och då kommer dom och börja med kaminen. Hoppas jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0