GOTT NYTT ÅR

Eller god fortsättning kanske man säger.......
Nu har vi alltså hoppat in i 2013. Det är alltid lika konstigt att skriva nytt år när man skriver datum någonstans. Inget nyår har varit det andra lika. Dom sista har vi nog varit ute i stugan och myst men nu frågade Mikaela om vi ville vara hos dom. Det ville vi ju så klart. På dagen åkte vi in till stan en liten sväng för att fylla på det lilla som fattades. Det gick bra att handla både på XXL sport och på Citygross men det var inte chans att vi skulle gå in på systemet. Det fick räcka med det vi hade hemma. Jag nöjde mig med alkoholfritt från Citygross. Lite raketer handlade vi också men det är lite läskigt tycker jag. Smäller högt och när man ska tända på dom vill jag ha både barnen och mig på behörigt avstånd. Allt gick i alla fall bra och nu sitter vi här och kan säga att det är år 2013.
 
Lite arg på mig själv att jag bara hade med mig lillkameran men det blev ju några bilder i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

God fortsättning önskar vi er alla, från familjen Mattsson🎉

2013-01-02 @ 16:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0