Fotomässan

Knappt har våren börjat komma och jag längtar till hösten igen. Nej då bara skämtar, eller...... Jag har haft två mål ganska länge och inte lyckats göra något av det (än). Det första är att besöka Fotografiska. Det ska vara himla bra säger dom som varit där. Bara man vet vem som ställer ut så det finns något fint att titta på. Vilket jag inte har koll på men man kanske får hålla öronen öppna och lyssna in om det kommer något intressant att se.
Är det någon som vill åka med mig så säg bara till för jag följer med utan att blinka.
Sen har jag funderat på att besöka Fotomässan i Älvsjö. Men med min tur så är den inte förrän 22-24 november. I höst alltså. Därav längtar jag till hösten.
Men först ska jag njuta av våren och längta efter alla blommor att fota sen ska jag väl ha lite sommarledigt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0