Dirty Dancing

I fredags (tror jag det var) så visades Dirty Dancing på tv´n. Det är en så fantastisk film som jag kan titta på om och om igen utan att den blir tråkig eller tjatig. Jag bara älskar låten She´s Like The Wind. Alltid när den låten spelas så rinner tårarna på mina kinder. I söndags när vi åkte upp till stugan så spelades den på radion. Jag tycker det är sorgligt att Patrick Swayze dog i alldeles för tidig ålder. Fortfarande när jag tittar på filmen kan jag önska att jag kunde röra på fötterna lite grann i alla fall. Men jag är för feg att släppa loss på ett dansgolv. Jag tror att alla kommer att titta på just mig och är man osäker så vill man inte göra bort sig. Jag önskar spärren inte fanns där. För tänk va roligt det skulle vara att kunna gå ut och dansa och vilken bra motion sen då. Hmmm nä nu blev det för flummigt eller.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0