Klövsjö

I söndags åkte vi upp till fjällen. Och fjällen för oss i år är Klövsjö. Vi har inte varit här på 16 år kom vi fram till. Allt ser ut nästan likadant som då. Jag kan inte minnas att det har förändrats något förutom småsaker så som en ny restaurang. Igår åkte jag skidor och idag har jag haft vilodag. Den backen jag skidade nerför igår kände jag igen från förr. Men det är klart att man kan ju inte ändra berget :) Det började ju jättebra att både Jennifer och Robin var jätteförkylda. Jennifer har åkt båda dagarna medan Robin har vilat. Är vi här kan inget stoppa henne. Linus har också varit ute i backarna tillsammans med Patrik och Jennifer. I morgon ska vi lura upp Robin i backen också får se hur det går. Idag har jag som sagt varit hemma i stugan och då passade jag på att laga ett armband som var trasigt och sen blev det två armband till och ett trasselhjärta. Hjärtat är jag inte riktigt nöjd med så vi får se om jag gör om det. Sen har jag ju också stickat färdigt halsduken som jag började med i söndags. Det gick så fort och var jättelätt. När vi kommer hem ska jag hämta mer garn hos mamma och sticka några till.
Saknar att jag inte varit ute med kameran men det har varit grått och trist och då blir det ändå inga tjusiga bilder. Ja okej då idag var det faktiskt lite sol som nästan trängde sig igenom molnen. Jag har några dagar till på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0