Hjälp!

Jag har egentligen kommit på det själv men ändå.
Visst är det så Sabina att jag inte visat bilder från när vi var i Missionskyrkan och tittade på Magnus?
Jag hittar i alla fall inte inlägget så det måste ju inte finnas något för det kan ju inte bara försvinna så där utan anledning. Jag blev bara så sugen på en bildbomb och hade inget bra nytt att visa men kanske kom på det utan att behöva ta fram kameran för att få ihop ett superbra vackert inlägg :) Lång krånglig mening........ Men nu är det kväller och snart ska jag krypa ner i sängen och borra ner mig i kudden. Jag tar tag i ett inlägg snarast med en massa bilder på vackra Magnus.
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Men herre min je😛har vi glömt bort stackars Magnus😜snacka om att hamnat på 2:a plats😝Inte lätt när det finns ett helt lag som slåss om uppmärksamheten😃Jag jobbar i helgen så lite bilder till dess blir kanon bra👍

2013-02-08 @ 09:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0