Sista december tjugohundratretton

Snart är det nytt år. Det nya året 2014.
Om man blickar tillbaka så kan jag säga att 2013 har gått fort och det har varit ett år med många fina minnen att ta med sig. Allt från jobbrelaterade saker till vår resa i somras en hel månad i USA. Av förklariga skäl så har inte stugan blivit så mycket utnyttjad den här sommaren. Men det tar vi igen nästa år. Och nästa år börjar redan om mindre än 5 timmar. Då sitter vi i stugan och myser. För vi är ju här i paradiset nu. Alla är med, fast det var lite gnäll på killarna så följde dom med. Det är ju himla mysigt när alla är samlade. Nästa år SKA vi köpa en friggebod så dom kan ha sitt eget krypin och inte behöver bli störda av oss som traskar runt i huset. Det blir superbra. Då har troligtvis Robin körkort också så dom kan röra sig utan att behöva fråga oss om skjuts.
Inför det nya året väntar lite nya fotograferingar också. Bland annat på en bebis som är på väg just i detta nu. Mamma Pernilla har värkar men hoppas det hinner gå över till nytt år. Det var dags den 28:e egentligen och med storasyster hade hon värkar i tre dagar innan hon kom så vi får hoppas den lilla väntar några timmar till i alla fall.
Sen har jag ett projekt som vi får se hur jag ska lyckas med. Det har med en svart bakgrund att göra. Vill helst ha en svart riktig bakgrund av papper på rulle men kan nöja mig med ett svart lakan eller om jag ska måla en svart vägg. Har inte bestämt mig än.
På tal om att måla så har jag lite nya idéer på gång hemma också. Om jag nu orkar ta tag i det vill säga. Det är mycket som ska rensas och ska fixas men bara man har tanken så kan allt uppfyllas.
Någon fyrverkeribild får ni inte av mig nu utan det blir efter nyår då jag har min egen att visa. Med en lite reservation om att det blir någon :)
GOTT NYTT ÅR KÄRA FAMILJ OCH VÄNNER MED MÅNGA KRAMAR FRÅN MIG <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Glöm inte att stanna upp och andas lite emellanåt😍
Vi måste komma iväg på något roligt i år också...👍
God fortsättning till er❤️

2014-01-01 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0