Julafton igen

Idag frågade mormor hur jag hann med allt. Ja det kan man ju fråga sig. Jag som tycker att jag inte har tid att tänka ens ibland. Men idag satt jag och gjorde tre änglar som blev julklapp till mamma, mormor och Emma. Jag hann också med att göra ett halsband till Emma. Så visst hinner jag om jag bara orkar och tar mig tid.
Borde satsa på att göra änglar att sälja. Och namnhalsband nu när jag fått tag på så bra material. Med lite press på mig händer det saker fast man inte kan tro det.
Än en gång så är jag fast besluten att få tag i en dalahäst. Är så arg på mig själv som inte tog någon från farmor när jag hade chansen. Nu är det för sent och så är det bara. Men ska jag behöva åka till Nusnäs för att få tag i en? När jag inte får någon från farmor så kan jag lika gärna köpa en ny för dom begagnade kostar ju lika mycket som nya.
Vi spenderade kvällen hos mamma och pappa. Så mysigt att alla är samlade. Det skulle inte bli någon julmat men det blev en del i alla fall. Lite småplock till förrätt och sen hade mamma gjort iordning kalkon. Det var riktigt smaskigt. När allt hade sjunkigt ner en bit i magen så blev det chokladfontän med frukt och kaffe med papparkakscheesecake som var dekorerad med lingon (om jag inte minns fel).
Tack allihopa för en fantastisk kväll och för god mat.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Kanske ska beställa några änglar med??!! Ojoj, stackars dig som får jobba med alla mina beställningar...God fortsättning och kram på er😃😍

2013-12-26 @ 09:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0