Pollen

Nu fattar jag.
Jag som trodde att jag hade en envis förkylning som inte ville bryta ut någon gång. Men det är samma visa varje år när det börjar luta åt vår. Det är ju den där förbaskade pollensäsongen som kommer och förstör livet och gör det surt för mig. En envis täppt näsa som gör att nezeril är min bästa vän på dagen och natten så jag kan andas. Men det är ju inte så bra att använda det hur länge som helst heller. Att andas genom munnen är helt omöjligt. Jag kvävs och det är ju inte bra.
Men just nu verkar våren vara långt borta. Här snöar det stora flingor som sakta dalar ner på marken. Fy tusan vad vi ska behöva vänta länge på att våren ska komma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får köpa nässpray som är för/mot allergi istället. Inte bra med Nezeril, den är tyvärr beroende framkallande:( Ses snart!!!

2013-04-07 @ 14:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0