Ajaj

Det gör ont......
Riktigt ont......
Hjärtat gråter.......
Trodde att jag aldrig skulle skriva något sådant om en så simpel sak som innebandy. Men innebandyn har kommit och tagit mig med storm helt och hållet. Vi skulle ju åka ner till Malmö och ta ett fjärde SM-guld nästa helg. Vad hände med den överenskommelsen? Storvreta skulle ju vinna och bli historiska. Och jag skulle få vara en del av den stora festen. Nu blir det en väldigt lång väntan till september när det sätter igång igen. Då har vi alla skakat av oss förlusten som nu tynger våra axlar. Vi har alla rest oss och kommer igen starkare än någonsin. Och om precis ett år så hoppas jag att vi är på väg till Globen för att se en final med SIBK på ena sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0