Nya ljusstakar

Tänk vilken lyx att få omge sig med vänner. Riktiga vänner som man trivs med. Att inte känna sig besviken jämt och ständigt. Idag har det varit en tuff dag. Låg lite på botten redan när jag vaknade. Att inte försöka tänka på dom som suger musten ur en är inte så lätt. Men det går åt väldigt mycket energi att vara ledsen hela tiden så det gäller att koppla bort. Det är jag dålig på och måste verkligen träna på det. Jag fick i alla fall utlopp för min frustration med ett ganska så ilsket inlägg på FB. Det om något kändes skönt.
Men sen hände något. Jag träffade en vän på Gränby och vi fick en kul förmiddag tillsammans. Trösthandlade gjorde jag på MIQMAQ. Nya fina ljusstakar till vardagsrummet. Det blev så fint. Tack för sällskapet.
Den minsta och den största åkte till stugan så här hemma är det jag och killarna. Linus sitter vid datan med två kompisar och Robin ute och åker epa med en kompis. Så det blir jag och fem killar i huset i natt. Känns tryggt om det är någon som vill röva bort mig :)
I morgon ska jag bara koppla av och på söndag är det kalas.
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefina

2012-09-22 @ 09:15:10
Postat av: Sabina

Så fint det blev😃 Jag tycker vi alltid ska köra med våra härliga fredagar😍synd bara att det ofta blir så dyrt😉 Tack för att du finns💗( och att du alltid gör så fina smycken och annat, trots att du tyvärr känner dig stressad över mina många beställningar. Det är inte meningen) KRAM på dig du fina, härliga vän!!!!

2012-09-22 @ 23:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0