Underbara höst

Fredagens väder imponerade inte alls. Regn, blåst och allmänt jobbigt. Jag som hade bestämt mig för att tvätta bilen. Men serru den gubben gick inte. I och för sig blev det fint på eftermiddagen men då var det packning inför stugan som gällde. Ja jag tänkte ju åka in till stan i en biltvätt inte för hand här inte. Inte den här gången i alla fall.
I lördags kom mamma pch pappa upp och hälsade på. Vi gick ut i skogen men hittade bara ca 3 liter trattisar och någon enstaka guling. Senare på eftermiddagen fick vi besök av Mattias och Mikaela och alla barnen. Idag har dom bara två dagar kvar innan det är tid för den nya lilla att komma. Om jag få gissa så tror jag på en pojke. Vi grillade och satt ute på altanen och åt. Det var riktigt skönt och fint i solen. Mamma och pappa kom upp med husbilen så dom blev kvar över natten.
Det är så skönt nu när hösten närmar sig. Lagom varmt och så får man tända ljus och ha det mysigt på kvällarna. Alla fina färger som det blir när trädens löv skiftar färg.
Pysselverksta´n har också fått fart. Jag gör hjärt-hängen på löpande band och virkar mini-converse så händerna värker. Min allra trognaste kund Sabina har en del att vänta från mig. Och så har hon sålt in det hos flera. Tack, tack.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för i helgen och så fina hjärtan du gör. In

2012-09-18 @ 07:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0