Taizé 4/8-2012

Klockan ringde redan 4:00 på morgonen. Min sömn hade varat i ca 3 timmar. Ganska pigg gick jag och duschade för att sen möta upp dom andra vid församlingshemmet. Vi fick vänta lite på bussen som skulle ta oss ner till Frankrike och närmare bestämt Taizé. Jag hade som tur var en reserverad plats längst fram. SKÖNT.
Det var ganska många stopp längs vägen vilket var jättebra. Även om platsen var bra saknades benutrymme. Redan efter tre timmar stannade vi för första gången. Då hade jag ont i rumpan, höfterna och ryggen. Menmen det här blir nog bra trots allt. Vid 23 stannade vi för att göra oss nattfärdiga. Ganska konstigt och otroligt av mig att stå och borsta tänderna på en främmande toalett någonstans i Tyskland. När det var gjort var det dags för kvällsbön och sedan slå ihop sina grön/blåa. Det gick ganska bra att sova trots allt. Jag är så gott som alltid på gränsen till sömn när jag åker bil så varför inte sova i buss.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0