Bröllop

Igår var det dags för kusin Henrik och hans Carolina att gifta sig i Lena kyrka. Jag åkte dit en och en halv timme tidigare och började fotografera dom tillsammans med barnen. Deras två och Carros systerdotter skulle vara näbbar. Jag ville ha det färdigt innan kyrkan så dom inte skulle hinna ledsna på att vara stilla. Barnen var jätteduktiga och gjorde precis som jag sa till dom. Men så hade jag med mig en liten muta också i form av Ahlgrens bilar. Man får väl inte vara dum heller.
Bröllopet var helt fanstastiskt fint i kyrkan och dom var otroligt fina. Efteråt skulle vi fota lite till men just som den sista gästen gått blev molnen mörka och sen dröjde det inte länge förrän det började hagla. Så typiskt och jag som inte var färdig på långa vägar med fotograferingen. Det var bara att ge upp för att förflytta sig till festlokalen som var i Tensta bygdegård. Som tur var så var det solsken där så vi kunde fortsätta fotandet. Det blev inte så mycket till innan vi blev hämtade för alla ville skåla med brudparet. Jag tror att jag är ganska nöjd i alla fall.
Maten var klar att serveras och det var en rejäl buffé som hade dukats upp. Det var mycket att smaka på och allt var riktigt gott.
Än så länge har jag inte gått igenom bilderna ordentligt för idag har jag legat däckad och mest gjort ingenting. Men som vanligt (eller oftast) kan jag inte skriva ett inlägg utan att visa någon bild.
 
 
 
 
 
Jag är så otroligt glad över att få vara med om något så fantastiskt som bröllop. Och att dessutom bli vald att föreviga detta är än mer fantastiskt. Tack så mycket Henrik och Carolina för att jag fick dela dagen med er.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Super fina bilder😃(som vanligt)
Nästan så jag ångrar att vi gjorde, som vi gjorde, när vi gifte oss. Hade varit underbart med bilder som du knäppt, som minne😃

2012-09-09 @ 23:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0